Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα!


και τι δεν 9α εδινα για να μπορω να ονειρευομαι..
χωρις ορια χωρις πρεπει..απλα να ονειρευομαι
να κοιταζω το φεγγαρι και να ελπιζω οτι καπου εκει
θα υπαρχει μια σκαλα που θα μας ανεβασει εκει ψηλα..
να κοιταζω την θαλασσα και να μην σκεφτομαι τιποτα
να απολαμβανω το απεραντο γαλαζιο της..
να σηκωνω τα χερια στον ουρανο 
και να αγγιζω τα αστερια ..
να περπαταω πανω στηνν βροχη
να μυριζω το βρεγμενο χωμα..
και να ακουω μονο τον ανεμο να μου ψυθιριζει
οσα θελει η ψυχη μου να μ πει..
να βλεπω τα πουλια να πετουν και να γινομαι κ εγω ενα απο αυτα..
να παρατηρησω τα συννεφα σαν μικρο παιδι να νιωθω πως περπαταω πανω τους..
να προχωραω στον δρομο και να βλεπω διπλα μου τους αγγελους..


οχι δυστιχισμενους και ξεχασμενους ανθρωπους ..να κλεινω τα ματια μου
και να δακρυζω ΟΧΙ επειδη φοβαμαι μα επειδη δεν χωρουν την ομορφια του κοσμου..
να παιρνω μια κιθαρα και με την μελωδια της 
να πλαθω εικονες και να ξεδιπλωνω τα συναισθηματα μου...
να κοιταζω τους ανθρωπους στα ματια και να βλεπω τις
αληθειες που κρυβουν μεσα τους..
με κουρασε η ψευτια τους τα δηθεν και τα 'πρεπει΄τους
με ποναει το ψευτικο χαμογελο σας..
το ψευτικο κλαμα σας οι ψευτικες αγκαλιες..
τα ψευτικα φιλια σας..
ΕΓΩ ονειρευομουν εναν κοσμο ΟΜΟΡΦΟ..γεματο ΑΛΗΘΕΙΕΣ..
γεματο ΑΓΑΠΗ..γεματο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ..
εσεις μπορειτε να θαψετε τα ονειρα σας..να ξεχασετε ΕΓΩ ΟΧΙ!
γ αυτο θα συνεχισω να ονειρευομαι ..ο,τι και αν μ λετε εσεις.. 

1 σχόλιο: