Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

distance means so little when someone means so much ♥


Ένα θέμα που ο καθένας έχει διαφορετική άποψη για αυτό..
Εγώ προσωπικά έχω εξοικειωθεί με την απόσταση
Αλλά έχω και άτομα δίπλα μου
Που μου αποδεικνύουν ότι η απόσταση 
Είναι απλά μια μικρή λεπτομέρεια
Φτάνει να το πιστέψεις
Όταν κάνεις μια φιλία από απόσταση είτε σχέση
Δοκιμάζεται η αγάπη
Και τίποτα αληθινό δεν θα μπορέσει να 
Διαλύσει από τα τόσα χλμ..
Γιατί εγώ δεν ξεχνάω 
Δύσκολες στιγμές
Που άτομα από μακριά 
Ήταν τόσο δίπλα μου..
Τόσο δίπλα μου όσο δεν ήταν άνθρωποι
Που ήξερα χρόνια και περίμενα
Να ήτανε δίπλα μου 
Τις δύσκολες στιγμες..
Βέβαια δεν αντιλέγω πως θα έχουν να 
Αντιμετωπίσουν δυσκολίες
Και ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό
Ανθρώπων που πραγματικά μόνο που
Ακούν απόσταση αλλάζουν χρώμα
Κ είναι δικαίωμα τους..
Αλλά δεν μπορούν να κατακρίνουν
Γενικά τις επαφές από
Απόσταση χωρίς να έχουν νιώσει
Το συναίσθημα και να έχουν ζήσει 
Την συγκεκριμένη εμπειρία..
Θέλεις να κρατήσεις κάτι?
Το κρατάς..η απόσταση είναι το πιο λίγο ;)
Και αν βρίσκεις σαν εμπόδιο την απόσταση
Σκέψου κάθε εμπόδιο γ καλό..
Κ άμα υπάρχει θέληση όλα γίνονται.. 
Κ όσο για τις ανασφάλειες..
Όπου υπάρχει αγάπη δεν υπάρχει χώρος για ανασφάλειες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου